Eye of the tiger

 
TJENA FAN!
 
Jaha nu har jag jobbat over en manad pa detta vuxna jobb. I borjan av veckan sa kom en ny person till jobet vilket betyder att jag inte vet minst langre! Jag har fatt gora traning med killen och lara honom saker. As skont att faktiskt fa det bekraftat for sig sjalv att jag faktiskt lart mig nagot! Nu ar det helg igen. Ap skont med helg! Den har helgen blir det mest chill med lite gymmande. Det marks att jag har borjat trana igen for jag ar hungrig hela tiden!
 
 
 
 
Gun-Britt
2014-02-09 @ 08:37:53

Hej
Jag undrar: får du behålla hatten du hade på examen. Kul att du trivs på jobbet. Må så gott kram

Felle
2014-02-09 @ 17:54:01

Ja man maste kopa sina klader sa hatten har jag kvar :)

mamma
2014-02-09 @ 18:51:14

Du är så bra. Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0