Life

Åh nu är det mycket på jobbet. Mycket att göra och väldigt mycket ansvar. Men det är positivt att få mer ansvar över så viktiga saker måste ju betyda att man gör något rätt. Det är inte lätt det här jobbet, inte alls faktiskt! Men jag har lärt mig sjukt mycket och jag lär mig massor fortfarande. Jag är jätte glad att jag bestämde mig för att börja där även fast jag tvekade lite. Rutinerna på jobbet inte är klockrena ännu ( jag tror inte ens det går att ha rutiner för det är för mycket att hålla reda på) så har jag dags rutiner. Vakna 7.45. Åka till jobbet 8.15. Jobba till 5. Gymma. Hem och laga mat och sen chilldill. Än så länge gillar jag arbetslivet starkt! Jag längtar inte tillbaka till skolan ett enda dugg, så glad att jag är klar med den delen av mitt liv även fast det var kul när det varade. 
Igår gjorde jag den här utsökta middagen med lingonsylt (älska IKEA). 


Och för er som inte visste. Jonthe är kändis. 


 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0