Weekend Away

I fredags efter jobbet var det dags att aka fran Danville ett tag. Efter 20 minuters fel korande i Danville(!) tog vi oss ut och lyckades efter en javligt osaker, mork och smavagig aktur fram till ett fint hotell i Raleigh. Vi kopte kina mat och at pa hotellet for vi kom inte fram foren atta pa kvallen. Hotellet hade uppvarmd inomhus pool och jacuzzi sa det anvandes. Pa lordagen akte vi till ett kopcenter jag shoppade nastan ingenting bara tva blusar till jobbet och ett par jobbskor. Efter kopcentret drog vi till downtown Raleigh och at lunch/middag pa ett fint stalle. Den har helgen var valdigt valbehovlig! Skont att komma bort lite fran vardagen. Men nu ar det mandag och verkligheten har borjat igen..
 
Pandan pa bilderna nedanfor fick jag av Sam! Alltsa jag blev sa glad. Anda sen jag sag Adam och Eva nar jag var typ 10 har jag velat ha ett stort mjukisdjur och nu fick jag antligen det. 
Vet inte riktigt vart den ska fa plats men jag ar glad i alla fall
 
 
 
 
 
mamma
2014-02-20 @ 19:46:07

Vad mysigt ni verkar ha haft. Kramis




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0