Date night

Nu är det söndag. Och jag har haft ännu en bra helg. I fredags fick jag min första lön och körkortet kom. På kvällen var planen att åka och bowla med vi var för opepp så det blev chillidill istället. Igår fixade jag registreringsskyltar till bilen så jag får köra den lagligt! Det firades med middag ute. Väntetiden skulle vara två timmar för att få ett bord men Sams kompis jobbade där så vi fick ett bord på två minuter. Idag ska vi dega! Antagligen åka och handla lite mat. Sist jag var och köpte mat var en dag efter jag kom tillbaka från Miami så det är nog på tiden nu... 





Emelie
2014-01-28 @ 12:25:19
URL: http://emleie.blogg.se

Jonthe är så fin på den där bilden där han sitter själv!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0