Clap along if you feel like that's what you wanna do

Jag förstår mig inte på det är vädret. I slutet av förra veckan var det 22 grader och sol. På måndagen så stängde kontoret tidigt för det var is regn ute. Is regn är precis vad det låter som det är inte som hagel, det är regn fast regndropparna är is. På tisdagen öppnande kontoret sent för att det var snöade och is regnade hela natten. Sen blev det runt 10 grader igen tills i torsdags kväll då var det dags för snö igen, massor av snö så kontoret var stängt i fredags. Idag är det lördag och nu smälter snön för fullt ute för idag ska det bli 20 grader igen. Jag vet inte varför jag just beskriv min vecka i en väderleksrapport. 

Igår hängde jag med kompisarna. Vi spelade brädspel tills folk blev för seriösa och blev arga på riktigt. Haha, vem visste att ett brädspel och 5 tjejer kunde bli så seriöst. Vi åkte senare på kvällen till en bar och spelade biljard och blev bjudna på både dricka och mat. 



Helena
2014-03-08 @ 23:52:01

Kul även med väderinfo. Hur kan dom driva företag om det blir en lååång vinter? Det låter så konstigt att ni inte jobbar pga väder. Är det svårt att ta sig dit o hem, eller vad är anledningen?

Felle
2014-03-08 @ 23:56:56

Vi jobbar hemifrån när kontoret är stängt. Ja, Det är pga av att folk inte köra i snön. Det är inte direkt vinter däck på bilarna.

Helena
2014-03-09 @ 01:54:09

Tack då vet jag! :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0