Klantig

Jag vet att som flesta inte kommer bli förvånade när dom här läser det. Jag var och gymmade i måndags och så var det dags att åka hem. Jag la in mina grejer på passagerar sidan och smäller igen dörren men grejen var att jag var var mellan bilen och dörren så jag smäller igen dörren i ansiktet på mig själv. Rakt på käken hamnade dörren och jag bet mig i tungan. Alltså hur fan slänger man igen en bildörr på sig själv?! Ont som fan gjorde det och jag har fortfarande ont och mina tänder värker ( jag vet att mamma Mauds första fråga kommer va: har du fixat försäkring ännu?! Svar:nej...). 

Idag är det fredag! Skönt med helg med jäklar va fort veckorna går. Jag har jobbat i två och en halv månad redan! 

En bild på ett mästerverk, thaimat jag lagat. 

Vad tycks om den som en tattoo?


Anonym
2014-03-16 @ 08:22:31

En tatuering till? Visst är det svårt att sluta när man väl börjat?
Kram pappa

Titti
2014-03-21 @ 09:01:29

Bra budskap! Skulle bli snyggt, var tänkte du dig? KRRRAAAM! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0