Mars

Helg! Så skönt att kunna ligga kvar i sängen hur länge jag vill! Det som är annorlunda nu när jag går upp på vardagarna runt 7.30 är att jag inte kan sova mycket längre på helgerna. Igår kväll var jag och gymmade. Jag gymmar nu ungefär 4-6 ggr i veckan. Rätt skön rutin att dra till gymmet direkt efter jobbet faktiskt. Jag försöker använda upp alla mina averett T-shirtar nu så jag kan köpa lite mer nya träningskläder.. Känns lite onödigt att köps nys just nu med tanke på att jag har ungefär 15 gratis T-shirtar.

Lite nyheter. Jag hade möte med chefen förra veckan nästa visum. Det är lite komplicerat men jag måste söka det nu om jag vill stanna kvar i januari nästa år och det är 30% chans att man får det. Och det är inte billigt. Så jag bestämde mig för att inte söka i år. Vilket betyder att det blir nya äventyr om ett år. Jag har massa idéer redan vad jag vill göra! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0